nästa destination: kreta

så mycket att göra och så lite tid.
kom hem imorse från en underbar, men även lite halvlam vecka borlänge, nu är det bara att packa om allting för om endast några få timmar så åker jag och storasyster till kreta. något som kom väldigt plötsligt eftersom resan blev bokad i fredags. men vi stannar där i en vecka ändå och dagen efter hemkomsten åker jag vidare till arvikafestivalen med så många fina människor. längtar så mycket att det känns som bubblande sockerdricka i hela mig.
så nu vet ni varför det kan komma bli väldigt kass uppdatering här ett tag framöver.
och alla ni här hemma som jag inte träffat  på ett tag - jag saknar er.

avtryck
Postat av: liz

jag saknar dig med. SÅHÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR mycket. fast tanken på arvika du jag och alla andra fina people så känns livet genast underbart igen! sola och bada åt mig med och ha det dunderbart på kreta <3

2010-07-04 @ 22:53:29
URL: http://lizlin.devote.se/
Postat av: jen

saaaaaknar diig tjejen!!! hoppas att du haft och kommer att ha det superbra:D vi ses när du kommer hem <333333

2010-07-06 @ 01:45:37
URL: http://jennifertea.blogg.se/

skriv något fint;

namn;
lägg mig på minnet?

mail;

blogg;

skrift;

Trackback
RSS 2.0