det är ett idogt jobb att driva ungdomen ut ur sin kropp

.

jag har huvudvärk och ingen större aptit. dricka vattenvattenvatten. stor sömnbrist också. det är kallt och jag har ingen känsel i fötterna efter användningen av de högklackade skorna från igår. hade egentligen andra planer för i kväll, men dessa är ändrade på grund av att jag mår så som jag förtjänar, och som man ska göra dagen efter nyårsafton. men satan vad kul det var igår, lägger upp bilder vid ett senare tillfälle. nu ska jag och malin kolla på film, men jag chansar på att jag kommer somna på soffan.

grattis till tegel på artonårsdagen förresten. ♥

avtryck
Postat av: dunja

hoppas det var BÄST. och jag är så ledsen för att jag inte kunde komma. och hoppas ditt år blir BÄST och du är också väldigt mycket bäst

2010-01-02 @ 23:07:24

skriv något fint;

namn;
lägg mig på minnet?

mail;

blogg;

skrift;

Trackback
RSS 2.0