dom kanske krossar mig en dag, men tills dess var det jag som vann

att jag vill - mer än vad som är möjligt
att jag har - en filmrulle i kameran som vill bli framkallad
att min senaste kyss - gjorde att det brast litegrann inombords
att jag lyssnar mycket på - musik om krossade hjärtan, revben och annat smärtsamt
att jag funderar på - framtiden, den är förvirrande
att jag pratar – med mig själv när jag inte kan berätta det för någon annan
att jag inte gillar – när jag är den enda sömnlösa
att min första riktiga kyss – gjorde att det pirrade i magen
att jag avskyr när folk snackar - om försvarslösa, eller ekonomi
att kärlek är –  något alla människor behöver för att få jorden att gå runt
att jag gillar – små förändringar som gärna ska ske väldigt ofta
att jag alltid kommer att – vela mig igenom livets alla val, oavsett vad
att jag är förälskad i – han med skorrande r och de mjukaste läpparna
att sist jag grät var – mot en axel 
att min mobiltelefon är – jättetrasig och jättesaknad
att när jag vaknar på morgonen – vill jag helst inte att någon ska se mig förrän jag sett mig själv först
att innan jag går och lägger mig – lyssnar jag oftast på musik
att idag har jag – inte varit till någon nytta än så länge
att jag just nu tänker på - hur jag ska få tiden att gå ihop
att i kväll ska jag – sjunga mig hes på alla singstarskivor med storasyster och mina fina kusiner
att i morgon kommer jag – njuta av min allra sista dag på mitt absolut sista sommarlov någonsin
att jag hoppas – en del knutar ska lösa sig inom en snar framtid
att jag verkligen vill - att hösten kommer läka såren som sommaren baddat med salt

avtryck

skriv något fint;

namn;
lägg mig på minnet?

mail;

blogg;

skrift;

Trackback
RSS 2.0