ett påsklov, två födelsedagar, en överraskning, en del festis och tusen fjärilar i magen

internet har strejkat större delen av lovet, därför har det spenderats mestatids med vänner och fick inte heller så mycket gjort som det var planerat från början. men det spelar ingen roll, för jag är glad.

sussie och maya har fyllt arton, vilket har lett till firande här och där. finns inte så mycket mer att säga om det här lovet mer än att det har varit fruktansvärt bra på alla sätt.

och för en gång skull har jag ingen ångest inför att komma tillbaka till skolan på en måndag, för det är något fint som väntar framför mig.

förresten, kan nog inte säga tillräckligt många gånger hur mycket jag älskar samtliga av mina vänner. ni är b ä s t.

avtryck
Postat av: maya

åh, bästa lovet på länge känns det som! iaf då ni har varit med, för ni är bäst. ni gör mitt liv<3

2010-04-11 @ 17:40:19
URL: http://irmaelisabeth.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Håller med om att det har varit en riktigt bra lov! bästa på länge som maya säger :D Du är en av dom bästa människor jag vet<3 Glad att jag har dig hjärtat!

2010-04-11 @ 21:31:27
URL: http://jennifertea.blogg.se/

skriv något fint;

namn;
lägg mig på minnet?

mail;

blogg;

skrift;

Trackback
RSS 2.0