part. 1

jisses.


mellanstadiet, sjätte klass närmare bestämt. -05


början av högstadiet, då man gick på fritidsgården, haha. - slutet av 05 misstänker jag.



- hösten 06


och sedan färgade jag håret svart - slutet av 06 någon gång


jag blev tragisk i början av året. alla har väl sina perioder? hehe.. -07



färgade tillbaka håret brunt i mars, började lyssna galet mycket på neverstore - 07


ville vara lite hardcore och fick för mig att klippa sidecut, vilket blev väldigt misslyckat.. - början av 08


håret fick växa och jag färgade det rött - sommar/höst 08


färgade tillbaka håret brunt och klippte raklugg, sedan färgade jag det rött igen och lät luggen växa ut. - 09


avtryck
Postat av: Susanne

hahahah, fan va rolig samling :D

2009-10-03 @ 12:25:22
Postat av: ida

haha, ja man kan ju konstatera att jag har förändrats väldigt mycket under den här tiden haha.

2009-10-03 @ 15:04:12
URL: http://kulisser.blogg.se/
Postat av: Natalie

Haha, sötnos! :d

2009-10-12 @ 20:02:28

skriv något fint;

namn;
lägg mig på minnet?

mail;

blogg;

skrift;

Trackback
RSS 2.0