uppslukad av politik

när ett framsteg blir ett bakslag - praktiken i england kommer inte bli av, tyvärr. vet dock inte vad jag ska hitta på nu under perioden åttonde november till och med den tjugofemte februari, känner lite smått panik över allt som har med apu, foto C och projektarbete att göra.
önskar att det bara gick att skjuta åt sidan.

annars så är saker och ting bra. det var politisk debatt i skolan idag, de rödgröna blocket mot alliansen. dom triggade varandra till tusen och det hela (som varade i två och en halv timme) var väldigtväldigt intressant! men jag blev bara mer förvirrad än tidigare, känns som att alla har något vettigt att komma med. har inte den blekaste om vart min röst kommer gå den nittonde september. fast jag gjorde den såkallade valkompassen på svt's hemsida, det visade med 59% på miljöpartiet, det känns inte helt fel.

lite roligt citat från moderaternas sida: "att rösta på de rödgröna är detsamma som att spela rysk roulette"
jaha

avtryck
Postat av: jennifer

tack! blev riktigt nöjd faktiskt :D

Varför inte London? :/

2010-09-07 @ 20:58:36
URL: http://jennifertea.blogg.se/

skriv något fint;

namn;
lägg mig på minnet?

mail;

blogg;

skrift;

Trackback
RSS 2.0