hakuna matata

de saker som tidigare varit jobbiga och som jag har stört mig på är nu bara som ett sandkorn i rymden, helt utan någon som helst betydelse. alla dåliga saker med att ha dig här hemma har nu blivit bra saker i mina ögon. jag hatar att du inte längre kommer sova varje natt i sovrummet mitt emot mitt eget, eller lyssna på mina bekymmer och ge mig råd, eller tjafsa om badrummet, städningen, sittplatser i köket och andra petitesser. i arton år har du varit där för mig oavsett vad. jag vet att du fortfarande kommer vara det, fast igenom skype. men som att det kommer vara samma sak? ett år i england
ett år, ett år, ett år, ett år utan min andra halva?






du är inte bara min syster, utan även min bästa vän och den jag delar allt med.
jag kommer snart och hälsar på dig, jag älskar dig.
förresten, du ville att jag skulle ge dig en spellista som du kan lyssna på när du saknar mig. här har du den!

avtryck
Postat av: jennifer

AAAw va fina ni är! fint skrivet idiis :D<3

2010-09-02 @ 21:02:19
URL: http://jennifertea.blogg.se/
Postat av: malin

jag älskar dig hjärtat, och finns alltid ett telfonsamtal eller flygresa bort <3

2010-09-04 @ 00:10:59
URL: http://malindaniella.webblogg.se/

skriv något fint;

namn;
lägg mig på minnet?

mail;

blogg;

skrift;

Trackback
RSS 2.0