så man firar lill-lördag (a.k.a onsdag) när det är kristihimmelfärd dagen efter

gårdagskvällen började hemma med en del folk, vi drack ur flaska efter flaska, tequila, drink hit drink dit. åkte vidare ner till stan in på krogen. dans, p2, poledancing, skratt, glömska och resten som hör det till.

vägen hem var aningen speciell. men det blev uppslutning i ritorp mellan mig, maya, tegel och helge. vi gick hem till mig och åt nudlar. sen när det var sovdags hade maya redan somnat medans tegel & helge bråkade i min 90-bäddfåtölj. mitt mål var att inte kunna stå på egna ben. jag lyckades inte uppnå det, men det var en fybubblarns bra kväll på alla sätt.

avtryck
Postat av: maya

hahaha! maya- hur kom vi hit? hahaha skrattar fortfarande :D

du gjorde verkligen kvällen värd! PUSS

2010-05-13 @ 22:08:31
URL: http://irmaelisabeth.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Va härligt att höra att ni hade kul:D Önskar jag kunde varit med..<3

2010-05-13 @ 22:54:34
URL: http://jennifertea.blogg.se/

skriv något fint;

namn;
lägg mig på minnet?

mail;

blogg;

skrift;

Trackback
RSS 2.0