södertälje - stockholm - mariehamn - stockholm - södertälje

min kära mamma bjöd med mig och min storasyster på kryssning mellan tisdag/onsdag och det såg väl ut lite så här i bilder;


vi åkte buss, sedan väntade på teminalen att få gå på båten


jag försökte lära malin hur kameran fungerar, det gick inge vidare



innan vi fick gå in i vår hytt satte vi oss i baren där vi skrattade en hel del och drack god cider



spegel, spegel



sedan blev det middagsbuffé med lite lax och sådant, självklart efterätt också



senare på kvällen blev det tequila, underhållning, karaoke (ingen vill veta vart du köpt din tröja), ännu mer tequila, dansdansdans tills jag var helt slut i kroppen och ville sova







vi var trötta efter en tidig uppstigning med frukost, så då strosade vi runt på båten ett tag tills det blev pensionärsbingo, taxfreeshopping och musikfrågesport


och min stora passion på kryssningsfartyg; spelautomaterna!

tack för en fin kryssning mamma & malin. ♥


avtryck

skriv något fint;

namn;
lägg mig på minnet?

mail;

blogg;

skrift;

Trackback
RSS 2.0