under loppet av tjugofyra timmar

den här dagen som spridit kärlek i hela sverige har förändrat min syn på ganska mycket. det kungliga bröllopet var så vackert
kärleken som osade genom tvrutan, victorias klänning med fem meter långt släp, när daniel skakade som ett asplöv och fällde en tår i kyrkan,
varenda leende och varenda vinkning, bröllopsvalsen, kyssen, alla dessa tal och människor som samlats för att fira den här dagen.
tidigare har jag sagt att jag inte vill gifta mig i framtiden, och har inte heller brytt mig speciellt mycket om sveriges monarki och hovet.
det har verkligen ändrats efter idag.



avtryck
Postat av: Michaela

Det var så jävla vackert, förstår inte hur man inte kan bli glad för deras skull!

2010-06-20 @ 13:07:38
URL: http://hangoverdoll.blogg.se/

skriv något fint;

namn;
lägg mig på minnet?

mail;

blogg;

skrift;

Trackback
RSS 2.0