varje gång du möter min blick går det som en elektrisk chock genom skelettet

hej, jag lever än

kom hem imorse från impulsresan till kreta
har förresten glömt berätta att jag impulspiercade mig under p&l
och ska dessutom impulsklippa mig idag
jag gillar det där med impulser.

ful bild, men jag orkar inte anstränga mig riktigt

snart; impulsåka motorcykel med pappa
imorgon bär det av till arvika, och det kommer bli bäst.

uppdatering; blir ingen impulsklippning idag, får gå runt med mitt trassel till hår ett tag till. väntar tills stressen har lagt sig lite istället.

avtryck
Postat av: liz

du är så fin på den första bilden.... <3



och piercingen såg ju grym ut!

2010-07-13 @ 00:28:50
Postat av: dunja

Haha din galenpanna, men vad fint!

2010-07-13 @ 21:51:49
Postat av: ida

du är så hilma fin idis! :D <3

och piercingen var fin den med :)

2010-07-16 @ 21:27:57
URL: http://idajaoo.blogg.se/
Postat av: Jennifer Andersson

AJ!

Gjorde det inte skit ont att pierca smiley? :O

2010-07-23 @ 15:59:01
URL: http://jenipen.blogg.se/

skriv något fint;

namn;
lägg mig på minnet?

mail;

blogg;

skrift;

Trackback
RSS 2.0