jag försöker att strida mot känslan men den är rädd och den spelar ett spel nu, jag får för mig att jag kan va kvar men vet inte hur

.



som skrivet så var jag med jessie tidigare ikväll, vi kollade på saw 3 och jag ska aldrig mer se en sawfilm efter denna dag. jag mår fruktansvärt dåligt av de bara, så då är det lika bra att låta bli. men vi hade väldigt roligt ändå. efter att hon åkt hem kom tre andra vänner och förgyllde tillvaron lite. nämligen lisa, sussie och vendela. och jag kom på mig själv med hur mycket jag har saknat dom, eller oss.



avtryck
Postat av: Vendela

Ida, förlåt om jag snor dina bilder. Jag är elak och grym. Men jag länkar, vilket är en god gärning i det onda. Snor den översta, tack!

2010-01-24 @ 11:52:12
URL: http://frokenrundberg.blogg.se/

skriv något fint;

namn;
lägg mig på minnet?

mail;

blogg;

skrift;

Trackback
RSS 2.0