hon kunde säga allt med bara blicken

om jag var en färg
skulle jag vara ljusgul

om jag var ett djur
skulle jag vilja vara en uggla

om jag var ett nummer
skulle jag vara en femma

om jag var en sång
skulle jag vara båda sidor nu med håkan hellström


om jag var mitt i en dröm
skulle jag dansa längs regnbågen och äta fruktsallad

 

om jag var en blomma
skulle jag vara en maskros


om jag var ett instrument
skulle jag vara en trumpet, dom är vackra

om jag var ett klädesplagg
skulle jag vara en svart, kort A-linjeformad klänning med knappar i ryggen.

om jag var en sko
skulle jag vara en sliten, uttrampad och smutsig conversesko

om jag var en dryck
skulle jag vara citronté

om jag var ett fotografi
skulle jag vara det här fotografiet, taget av juampi bonino

om jag var en känd person
skulle jag vara kristen stewart, hon är snygg och hon får kyssa robert pattinson

om jag var ett väder
skulle jag vara vårsol

om jag var en doft
skulle jag dofta grönt äpple (precis som dknyparfymen)


avtryck

skriv något fint;

namn;
lägg mig på minnet?

mail;

blogg;

skrift;

Trackback
RSS 2.0