en vinterdag som inte var som förr

jag hatar sl. alla i stockholms län förstår nog vad jag pratar om.
snökaoset har blivit kollektivtrafikskaos. jag och mina vänner hade ytterst tur på vägen hem från skolan då vi såg tåget rulla in vid plattformen, vi sprang, halkade runt, skrek och svor ända in i vagnen. annars hade vi fått stå och vänta på tåget yttligare en timme i kylan, inte så lockande. därför var det bättre att rubba andra människors väg, haha. sen fick jag & johanna promenera hem i en halvmeter snö från centralen, dock inte hela vägen hem som tur var. jag ska inte sätta min fot utanför ytterdörren något mer idag.

Gif Created on Make A Gif

avtryck
Postat av: Josefina

bra att ni hann!:) Alla mina tåg från årstaberg var inställda till södertälje och så skicka dom inte ut några bussar heller, fast i sthlm i flera timmar!:P

2009-12-17 @ 19:20:10
Postat av: Sussie

Ida, det blev fel med den här designgrejjen. Hela bloggen ser ut som din, heter till och med ida jansson i vänstra hörnet. Hur fan hittar jag bland alla jävla grekiska koder?!

2009-12-17 @ 22:10:13
URL: http://baralillasmalasussie.blogg.se/

skriv något fint;

namn;
lägg mig på minnet?

mail;

blogg;

skrift;

Trackback
RSS 2.0