ragnhildsborgsbacken på sommartid

högstadiet började lida mot sitt slut och vårsolen hade övergått till sommarsol på oskyldigt blå himmel. jag och världens finaste vendela cyklade därför till ragnhildsborgsbacken och satte oss på en filt uppe på högsta topp. picknickade med kakor, gifflar, pastasallad, festis och lyssnade på mespop. min systemkamera var endast femtio bilder gammal och jag hade snelugg i hårspänne och åt stjärnglass. en sån där med glitter i pinnen som jag sedan spred i håret, över filten och ut i luften. vid sådana tillfällen älskar man livet, och vid dessa omständigheter saknar man de stunderna.












avtryck
Postat av: liz

ja hatten är ett måste och den där byxdressen gjorde mig knäsvag!

2010-03-12 @ 14:52:35
URL: http://lizlin.devote.se/
Postat av: Jennifer

åh va härliga bilder! får en att sakna våren ännu mer. Gillar verkligen bilden med cyklarna:D

2010-03-14 @ 01:17:09
URL: http://jennifertea.blogg.se/

skriv något fint;

namn;
lägg mig på minnet?

mail;

blogg;

skrift;

Trackback
RSS 2.0