london i bilder (del |)

dag ett;tisdag
åkte med ryanair tidigt på morgonen och var väldigt sjuk, men vi gick på oxford street (med alvedon i kroppen för att stå ut någorlunda). jag sov överallt och hela tiden och orkade inte fota.





dag två;onsdag

hostelfrukost



vi gick på carnaby street och besökte fina octopus bland annat!


frappuccino vanilla (som inte alls var lika god som den brukar, tyvärr)


brick lane, en aning överskattat, men en del vintagebutiker fanns det ändå längs gatan


på kvällen mådde jag mindre bra igen, men följde med ut ändå. först satt jag&malin i baren på hostlet, senare mötte vi upp signe&emmy i notting hill och gick till någon liten indieklubb där och dansade till skön musik.

dag tre;torsdag
vi gick på oxford street hela dagen, var fortfarande sjuk och gnällig. malin borde få en eloge som stod ut med mig. fick även denna dag veta om askmolnen och att flygplanen slutat gå. detta firades med fruktsallad och tidig sömn.




lägger upp mer vid ett senare tillfälle!

avtryck

skriv något fint;

namn;
lägg mig på minnet?

mail;

blogg;

skrift;

Trackback
RSS 2.0