det är så jag säger det

"vi skall avsluta med en sista kärleksballad, som passar att gå hem hand i hand i... många katter, inklusive jag själv faktiskt, som kommer upp i en ålder av dom sena tjugo årsåldern, ja, tidiga trettioårsåldern. man börjar tänka för första gången faktiskt i sitt liv på saker som livslång kärlek, och att man för första gången verkligen vill träffa någon och få det att hålla i resten av livet och det är då man börjar träffa damer, eller tjejer, eller killar, som inte är alltför pigga att lita på andra människor. och dom har blivit svikna tillräckligt många gånger för att bevisa för dig varför dom inte bör lita på någon annan. men vid den här tiden av ditt liv så säger du:
- ja men jag kände ju inte dig, när du råkade ut för all den här skiten, och blev sviken av dom här människorna. försök lägga dom här snubbarna och dom här sveken bakom dig och låt mig försöka göra nått fint i ditt liv istället... och den här låten kom till ungefär under ungefär sådana omständigheter."




jag ryser.

från allsång på skansen den 24/6-08
(okej, pinsam video för min del, men håkan är fin.)

avtryck
Postat av: Jennifer

Naaaaw gulliiig ida som gråter <3

2009-11-22 @ 02:14:56
URL: http://jennifertea.blogg.se/

skriv något fint;

namn;
lägg mig på minnet?

mail;

blogg;

skrift;

Trackback
RSS 2.0