jag är förlorare och skulle byta plats med vem som helst på sekunden, om jag kunde

vill bara kräkas upp all ångest, smuts och skam
jag försöker blinka bort från mina ögon,
men det kommer på min kudde istället som är ganska blöt och svart
allt är inte så bra just nu helt enkelt

en vän sa till mig att jag ska tänka
"jag förlåter mig själv den här gången, men jag gör inte om det igen"
jag tror inte att det fungerar den här gången, att förlåta sig själv alltså
för det jag gjort var så otroligt dumt, idiotiskt, och allt ont man kan säga


jag borde skaffa mig en livsfilosofi som lyder att jag endast gör saker som jag vill och tycker om från och med nu.


avtryck
Postat av: dunja!

fina ida

2010-03-16 @ 21:42:53

skriv något fint;

namn;
lägg mig på minnet?

mail;

blogg;

skrift;

Trackback
RSS 2.0