festivalfeber



27-29 maj, siestafestivalen (ambassadörsjobb)
7-9 juli, hultsfredsfestivalen (ambassadörsjobb)
15-17 juli, arvikafestivalen
28 juli - 1 aug, piteå dansar och ler

oj. det blev några stycken till slut. dock ovisst om jag ska på alla, det är upp till min ekonomi och om det finns någon arbetsgivare där ute som vill ge mig ett sommarjobb.
men siesta&arivka är bestämt i alla fall. jag är döpepp på denna sommar, känner redan på mig att jag inte kommer kunna ha ett bättre sista sommarlov.

vilka festivaler ska du åka på i sommar?

avtryck
Postat av: thilda

men åh satan va kul :-D jag drar till peace and love

2010-03-05 @ 17:24:42
URL: http://thildss.blogg.se/
Postat av: ahlm

vafan idaaaa.

skaru på PDOL?

jag funderar med på att dra dit.

då ses vi på både siesta, pdol & hultsfred.

blir det bättre än så? tror inte det <3

2010-03-08 @ 09:41:12
URL: http://radioactivelisa.tumblr.com
Postat av: Sara Tönsberg

Det blir Arvika för mig:)

2010-03-15 @ 10:28:10

skriv något fint;

namn;
lägg mig på minnet?

mail;

blogg;

skrift;

Trackback
RSS 2.0