mitt liv enligt håkan hellström

använd enbart låttitlar av en artist för att svara stiligt på dessa frågor.
upprepa inte en låttitel. det är lurigare än du tror! posta igen som "mitt liv enligt (artistnamn)".

är du man eller kvinna?
jag vet inte vem jag är men jag vet att jag är din

beskriv dig själv:
den fulaste flickan i världen

hur känner du dig?
uppsnärjd i det blå

beskriv stället där du bor:
magiskt men tragiskt

platsen du skulle resa till om du kunde åka var du ville:
mitt gullbergs kaj paradis

hur du helst transporterar dig:
vän med en bil

din bästa vän är:
min huckleberry vän

du och dina bästa vänner är:
inte skyldig nån nåt

hur är vädret?
himmel blå, himmel blå

favorittid på dagen:
så länge du är med mig

om ditt liv var en TV-serie, vad skulle den heta?

det är så jag säger det

hur är livet enligt dig?
trubbel

beskriv ditt nuvarande förhållande:
atombomb

din rädsla:

dom dimmiga dagarna

ditt bästa råd:
flyg du lilla fjäril

hur du skulle vilja dö:
fade away

din själs nuvarande tillstånd:
precis som romeo

ditt motto:
bara dårar rusar in





avtryck
Postat av: erika

SVAR: ahw, fin du är!

2010-01-16 @ 09:15:18
URL: http://aprildrommar.blogg.se/
Postat av: thilda

fyfan va snitsig du är! haha

2010-01-18 @ 15:53:18
URL: http://thildss.blogg.se/

skriv något fint;

namn;
lägg mig på minnet?

mail;

blogg;

skrift;

Trackback
RSS 2.0