att fira födelsedagar är sunt. statistiken visar att de som firar flest födelsedagar också är de som lever längst.




tack till alla för igår, ni är guldvärda.

har inga bilder från kvällen ännu, hoppas på att det kommer från ett eller annat håll vid senare tillfälle.


dagen började med ljuv sång från min familj (känner ni hur ironin osar?), frukost och presenter på sängen bland annat en hjärtformad ask med jordgubbar och en bukett rosor i från storasyster. jag fick även en resa till london med storasyster som kommer ske trettonde till sextonde april, dkny parfym, en hemlis som jag inte kan skriva här eftersom att jag vet att en viss person som inte får veta läser min blogg, ringen på bilden ovan, och lite annat.

på kvällen samlades jag med mina vänner för fest. det var verkligen fina presenter som jag fick. och jag uppskattade verkligen alla fina kort också;
Gif Created on Make A Gif
presentkort på piercing av vendela, sussie & lisa ♥

Gif Created on Make A Gif
ett jättekort av maya & johanna som jag tyckte väldigtmycket om ♥

Gif Created on Make A Gif
lagom gulligt med mig som liten, med en fin text på insidan av kortet av jennifer, kusin anna-karin, lizzy, sofia & malin ♥
 
Gif Created on Make A Gif
några kom visst också ihåg att jag gillat grisar en gång i tiden, sött! detta kort från michaela, natalie, ida w & kristina

Gif Created on Make A Gif
håkan-kortet som jag totalt älskar från thilda, och den ska få en plats på min fotolina ♥

och festens höjdpunkt var nog troligen presenten som jag fick av tegel & helge. detta är då angelo som idag inte är i liv, utom en viss kroppsdel om man säger så. angelo kommer nog trivas bra i min byrålåda, om ingen annan vill ta över honom?



avtryck
Postat av: Michaela

Jag hade väldigt roligt Ida, tack för igår!

2010-02-13 @ 15:21:53
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/
Postat av: liz

hahahahha alla älskade angelo!!

2010-02-13 @ 16:16:24
URL: http://lizlin.devote.se/
Postat av: Natalie

Ida du vet väl att jag inte stavas med h? :O och vilken tur att du kommer hem den 16:e iallafall då missar du inte min födelsedag :D

2010-02-13 @ 17:14:26
Postat av: Jennifer

Jag skickar bilder till dig sen ;) :D

Hade superroligt! verkligen<3

Lizzy va med på vårat kort också (A) hihi.

<3

2010-02-14 @ 12:35:44
URL: http://jennifertea.blogg.se/
Postat av: thilda

haha, va kul att du tyckte om det :-) puss

2010-02-14 @ 12:48:32
URL: http://thildss.blogg.se/

skriv något fint;

namn;
lägg mig på minnet?

mail;

blogg;

skrift;

Trackback
RSS 2.0