169, hur länge mer behöver jag vänta?



jag får magont av denna längtan och saknad. det är outhärdligt.
jag saknar simon ljungman också. och hurricane. och labbe. oskar. stefan. björn. och självfallet finn.
jag har fortfarande inte öppnat håkan dvdn från peace&love som jag fick i julklapp.
jag klarar inte av att höra trumpetslingan i kärlek är ett brev skickat tusen gånger.
jag vill för att få den där lyckodosen, men det ger mig samtidigt bara ännu mer magont.


avtryck
Postat av: Johan

Fyfan, den vill ju jag ha!!!!

2010-02-20 @ 21:45:52
Postat av: thilda

orden skulle kunna vara tagna ur min mun. speciellt "jag har fortfarande inte öppnat håkan dvdn från peace&love som jag fick i julklapp." kan bero på att min dvdspelare inte funkar, men endå.

2010-02-20 @ 23:17:02
URL: http://thildss.blogg.se/

skriv något fint;

namn;
lägg mig på minnet?

mail;

blogg;

skrift;

Trackback
RSS 2.0