update from london

lite snabbt innan min internettid tar slut.

jag och min syster sitter fast i london pa grund av flygen som inte gar. bade bra och daligt.
annars sa, hm. jag har varit sjuk storre delen av resan. en hel del shopping, har inforskaffat mig ett par dr martens for endast 800 kronor (!!!!), sag johan palm inne pa primark, vad ar oddsen?, jag har fatt tinnitus av hog ljudvolym pa indieklubbar och jag kommer fa IG i religion pa grund av att jag sitter fucking fast har och mitt arbete ar hemma pa datan, plus att jag kommer missa svenska nationella pa mandag. flygen kommer troligtvis inte borja ga forrans da. men sa nu vet alla att jag lever i alla fall, valdigt mycket och jag alskar england och vill stanna foralltid. puss!

avtryck
Postat av: Jennifer

jobbigt att ni sitter fast! vi saknar dig sötan! shoppa massa fina saker under tiden ni är fast :D hihihihi. pusss<3

2010-04-17 @ 19:33:22
URL: http://jennifertea.blogg.se/
Postat av: liz

"jobbigt" att vara kvar i england babe! hoppas du har det braaa :)<3

2010-04-17 @ 23:34:57
Postat av: dunja

hoppas du kommer hem snaart, jag saknar dig och ditt fina smajl!

2010-04-18 @ 10:46:44
Postat av: thilda

åh jag vill också ha ett par dr.martens!! hoppas du har det bra i london :-)

2010-04-21 @ 20:09:02
URL: http://thildss.blogg.se/

skriv något fint;

namn;
lägg mig på minnet?

mail;

blogg;

skrift;

Trackback
RSS 2.0