Ida Andréa Jansson

jag tänkte bara berätta för er om en liten fin flicka som heter Ida Andréa Jansson! hon är en supergullig&supersöt tjej, en sån tjej som alla borde ha som vän! hon har väldigt bra egenskaper, några av dom är att hon är snygg, omtänksam, smart, bra stil i både kläder och musik och hon har världens gulligaste skratt! ni som nu inte känner Ida, eller kanske bara vet vem hon är men ingenting om henne. nu vet ni lite grunder om Ida. men det är inte nog! ni måste lära känna henne, eller prata med mig så kan jag ge lite inside info! för att gå miste om en tjej som Ida, det är inte acceptabelt. för ni vet inte vad ni missar! fy skäms på er. och ett speciellt meddelande till er killar där ute, Ida är singel! och öppen för förslag. hon kommer inte göra er besvikna, det lovar jag. Ida kan man lita på till tusen! vad väntar ni på?

 

Ida, jag älskar dig, du är underbar!


/ mayson heddan


avtryck
Postat av: jennifer

aaaw va fint skriver maytay! :D

2010-04-04 @ 11:04:37
URL: http://jennifertea.blogg.se/

skriv något fint;

namn;
lägg mig på minnet?

mail;

blogg;

skrift;

Trackback
RSS 2.0