sånt där är slöseri med tid

Jag och storasyster diskuterar för tillfället varför killar alltid har det så lätt för sig.
Till exempel: En kille gör slut med sin tjej av den enkla anledningen att inte han får tillräckligt med tid för sig själv. Tjejen går då runt och tänker på detta, kommer på 153 anledningar till hur det kunde ha blivit så. Killen däremot bara rycker på axlarna och tänker att det är så jag är, duger inte det för henne passar vi helt enkelt inte. Tjejer är komplicerade. Killar är enkla, det är det som gör dem svåra. För vi ser inte deras enkelhet.

Det är ofta som jag tänker "vad var det som gick så snett?". Men det värsta med det är att jag vet att du aldrig har gjort det, för killar gör inte sånt.

avtryck
Postat av: V

killar? slöseri med tid. SK är det som gäller!

2009-09-18 @ 13:58:34
URL: http://frokenrundberg.blogg.se/
Postat av: ida

ja, bittra som sjutton.

2009-09-18 @ 19:44:11
URL: http://kulisser.blogg.se/

skriv något fint;

namn;
lägg mig på minnet?

mail;

blogg;

skrift;

Trackback
RSS 2.0