mindre kan ingen göra, mera kan ingen göra

fy fa-an vad jag är upprörd.
anledningen till detta är att det här är tredje gången inom loppet av två månader som jag trampar i hundskit (för att tillägga så har inte ens mina skor hängt med mig i mer än en vecka). det var nummer ett. nu över till nummer två som är att när jag väl kommer hem och ska tvätta mina skor klockan ett på natten så hittar jag ingen jävla rotborste, och jag har letat i hela huset. allt detta på grund av att dessa hundägare inte kan plocka upp efter sig. om man väl har tagit på sig ansvaret att skaffa hund så tycker jag även att man ska få plocka efter den istället för att jag ska få det på mina skor. okej, detta är skitkul, sitt och skratta åt mig då. men jag är så fruktansvärt arg så jag finner inga ord. nu ska jag gå och hitta den där rotborsten förhoppningsvis så att jag slipper få kvälningar bara av att titta på skorna.

avtryck
Postat av: malin

hihihihi

2009-11-08 @ 19:16:02
URL: http://molisays.blogg.se/

skriv något fint;

namn;
lägg mig på minnet?

mail;

blogg;

skrift;

Trackback
RSS 2.0