jag är hellre blind, än ser mitt liv utan dig.

Hej alla Idas bloggläsare.

Ida är en fin person. En väldigt fin person som jag tycker mycket om.
Något annat som jag med tycker mycket om är musik. Massa band.
Bland annat McFly som jag såg live i våras med en denne fina Ida. (+ en fin Lisa och en fin Malin.)
Alla borde se det bandet live. Sjukt värt.
Det är lika värt som att ha en Ida i sitt liv. Vilken Ida som helst.
Alla som heter Ida är bra. Många andra med, men Idasar är nog aningens bättre ibland.
(Om man inte räknar med alla Lisa-människor då! En klass för sig själva, helt klart.)
Tillbaka till saken. Jag råkar ha en Ida i mitt liv, och inte vilken bra Ida som helst,
utan världens bästa Ida. Sjukt värt. Man blir lika glad av Ida som att se
McFly live. Förstår ni min poäng?

Skaffa er en Ida, och gå på en McFly konsert.





Pusshej, ha det bra!
/lisa. www.seventhoughts.blogg.se


avtryck

skriv något fint;

namn;
lägg mig på minnet?

mail;

blogg;

skrift;

Trackback
RSS 2.0