slöseri med tid

var i hela världen skulle du helst vilja befinna dig just nu?

england, brighton, piren

vem skulle du vilja vara om du varit en helt annan person?

kristen stewart

vilken egenskap önskar du att du besatt?

självförtroende

i vilken färg är ditt drömhus målat i?

champangevit

vilket namn är det vackraste du vet?

belle

vilket är det bästa ordet som finns?

kullersten

vad är det viktigaste att du hinner göra innan du bara är stoft?

lära

vilken saga är din absoluta favorit?

rödluvan, och har varit det enda sedan jag var liten

om du bara fick lov att äta en sak i resten av livet vad skulle du välja?

pasta

om du bara fick lov att klä dig i en färg resten av livet vilken skulle du välja?

svart

om du bara fick lov att se en enda film i resten av ditt liv vilken skulle du välja?

forrest gump

om du bara fick köpa ett enda ting till vad skulle du välja då?

en vit macbook.

vilket språk är det vackraste du vet?

engelska (med en bred brittisk accent) är vackert

vilket bok ligger på ditt nattduksbord just nu?

hur man botar en fanatiker

vilken årstid tycker du allra bäst om?

sommaren


avtryck
Postat av: Jennifer

Vilka fina bilder idaaaa!!! :D älskar den på dig när du är superglad!!! Så himla söt:D<3

2009-11-11 @ 22:14:34
URL: http://jennifertea.blogg.se/
Postat av: Lisor

ååhhh känslan när jag såg den första bilden<3<3<3 jag är fan kär i den staden! kan vi inte bara rymma tillbaka runt den 17 november och hoppas att det ska bli som förra året? inte för att det kommer hända=( men bara gå runt i höstmörkret på piren skulle göra mig glad.

"i've been in sweden once and everybody spoke english then!"

"what r u guys doin' here? oh, queuing for mcfly?!? hardcore!"

"give me some fuckin' maltersers!!!"

hahaha, minnen för livet! <3

känslan när vi fått våra barrier platser på konserten, aaahh kan inte fatta att det har gått ett år :o

england.i.vår.igen.fact.

2009-11-12 @ 13:21:08
Postat av: ida

jen: åh, tack söti! <3

lisa: snart ett år sedan, men det känns verkligen som om det vore igår. fast det är bra att tiden går fort, dag för dag är alltid en dag närmre england. höstmörkret på piren var en av de finaste sakerna jag upplevt. jag skrattar så jag gråter av alla dessa citat haha. (england.i.vår.igen.fact=true) <3

2009-11-12 @ 21:14:06
URL: http://kulisser.blogg.se/
Postat av: Jennifer.

Lite roligt att det vackraste namnet enligt dig är Belle, när Belle betyder vacker. :D Haha.

2009-11-13 @ 21:26:24
URL: http://jenipen.blogg.se/

skriv något fint;

namn;
lägg mig på minnet?

mail;

blogg;

skrift;

Trackback
RSS 2.0