idecemberstårmanstillaientunnelochträngs

det är bara tre dagar kvar nu och jag känner ingenting. trots alla tomtar som pryder hela huset, det vita täcket utanför fönstret, eller att “all i want for christmas is you” spelas på varje radiokanal på repeat så ekar det i mitt huvud. jag har kollat på love actually, inte ens det får mig att känna den där värmen spridas genom kroppen. det är helt enkelt någonting som saknas, men jag vet inte vad, det känns inte som jul.


avtryck
Postat av: liz

samma här :(

2009-12-21 @ 20:43:47
Postat av: dunja

jag instämmer. fast jag tänkte att det berodde på en helt annan sak som har stört mig istället. åh jag måste prata med dig idis haha, och vi måste prata om nyår sen också, puss!

2009-12-21 @ 23:01:41
Postat av: Jennifer

jaaa,ibalnd är han ful:P men de är något som gör honom snygg. är nog stilen! haha <3

2009-12-22 @ 20:19:55
URL: http://jennifertea.blogg.se/

skriv något fint;

namn;
lägg mig på minnet?

mail;

blogg;

skrift;

Trackback
RSS 2.0