det där med nyårsafton...

min förra nyårsafton vid tolvslaget tillbringades inte som dom flestas säkert gjorde. utan jag låg hemma i min tv-soffa med myskläder och kollade på "breakfast at tiffany's", ganska sorgligt med andra ord.

men det här året blir det andra bullar! och jag vet att jag tänker för mycket. men jag vet även att annars så kommer jag stå där samma dag som det är med panik, utan något att ha på mig. därför har jag i alla fall tillbringat kvällen med att sitta och glo på olika klänningar. nästan utan resultat. fann några guldkorn, men jag vet inte riktigt..


fult kollage förresten.

avtryck
Postat av: maya

HAHA, taaack ida!

2009-12-02 @ 10:24:42
URL: http://www.mayahed.devote.se
Postat av: Jennifer.

Svar på din kommentar: Tycker det hela grejen är helt sjuk. Hur fan kan man tro att man kan göra drycker som fungerar med hjälp av en död människas kroppsdelar? Och vem sjutton vill dricka det? Eller överhuvudtaget ha en kroppsdel från ett lik hemma?



Helt ofattbart. Och stackars de människor som föds med albinism. Behöva leva i skräck även i sitt eget hem. Det är ju trots allt inget dem kan påverka..

2009-12-02 @ 20:17:07
URL: http://jenipen.blogg.se/
Postat av: anna-karin

den andra klänningen, svarta med paljetter längst upp är jättefin :D säg till ifall du inte ska köpa den,. för jag tror jag köper den annars :) vill ha nåt att ha på mig nyår...och den är verkligen superfin tycker jag :) har kollat på den förut också (=

2009-12-03 @ 22:45:22

skriv något fint;

namn;
lägg mig på minnet?

mail;

blogg;

skrift;

Trackback
RSS 2.0